Summa sidvisningar

söndag 3 februari 2019

Vårnyheter - Hjärtliga hängen och andra smycken

Återbruk när det är som vackrast.


Vårens nyheter!
Lagom till Alla hjärtans dag har jag tillverkat smycken med hjärtan. T.ex. hängen att fästa på din kedja. Ge bort ett "hjärtligt" smycke till en vän eller unna dig ett själv.

Alla mina smycken görs av gamla återbrukade smycken. De är unika eftersom jag bara gör dem i ett enda exemplar.

Hängen: Från 60 - 100 kr








Halsband: Från 100 kr 


NYTT I MITT SORTIMENT! 
Armband i memorywire. Passar alla.
En till fyra rader. 80 - 240 kr beroende på bredd och material.









NYTT I MITT SORTIMENT! 
Örhängen. Långa, för ett öra.
120 kr/st




Ovanstående är ett urval av nyheterna för 2019. Jag har också massor med olika halsband, vanliga örhängen och hängen i mitt lager.
Kom och titta men hör av dig först!

"Öppet hus" speciellt inför Alla hjärtans dag: 
Tisdag 5 februari och onsdag 6 februari, 15.00-19.00

Rose-Marie Calldin
Båtstigen 2, Västerås
070-605 89 12
cre8ingbyrosemarie@gmail.com

Inga kommentarer: