Summa sidvisningar

måndag 4 mars 2013

Ännu mer förberedelser

Förra sommaren räddade jag ett par lådor från ett avdankat kockbord som jag har ute i trädgården till att förvara växter på. Jag tänkte att jag kunde ha nytta av dem på någon marknad framöver så jag tog in dem i husvärmen.
För någon dag sedan tog jag mig i kragen och målade dem. De var rätt stabila och kunde stå på högkant så de skulle bli perfekta att hänga mina hängen i.
Två hjärnor tänker bättre än en! Sambon kom med förslaget att sätta gångjärn emellan dem på baksidan och haspar med öglor framtill. Då kunde jag ha mina hängen inuti. Stänga till vid transport och öppna vid försäljning. För att ytterligare lyxa till det så föreslog han handtag på översidan. Två plasthandtag från bag-in-box-vin skruvades fast och vips hade jag världens bästa exponeringslåda!


Öppen och klar för exponering av mina hängen!

Stängd och redo för transport.
Notera att det finns några spikar på
kortsidorna också. Där kan jag
exponera ännu mer!


Inga kommentarer: