Summa sidvisningar

torsdag 3 december 2015

Julklappstips!

Hela december kan du julfynda i min "homeshop". 
Passa på att köpa personliga och/eller unika 
julklappar till bra julpriser.


Jag säljer min bok Naturligt eller övernaturligt? och min samling med tonårsdikter
för 100 kr/st (båda 175 kr under december).

Egna ekologiskt odlade örter 25 kr/påsen eller fem påsar för 100 kr:
Citronmeliss
Citrontimjan
Dragon
Kummin
Oregano
Timjan

Torkad svamp (varierande priser beroende på sort):
Trattkantareller
Trattkantareller/orange trumpetsvamp
Svart trumpetsvamp
Karljohansvamp

Ringblommesalva:
25 ml/25 kr eller 5 förp./100 kr
Finns även i storförpackning i mjukare konsistens för ömma eller 
större hudpartier - 75 kr

Tallolja:
1 dl/50 kr

Chaga:
60g/100 kr eller 5 x 60g för 400 kr

Tips: Plocka ihop ett julkit med lite av varje till dina vänner!



Smycken: Eget varumärke re n' re (nya smycken gjorda av gamla). 
Görs bara i ett enda exemplar!
Örhängen 40 kr
Halsband 50-100 kr
Hängen 40-60 kr

Hängen att sätta på egen kedja.

Dessutom har du 20% julrabatt på all konst!

Alla fjärilstavlor 100 kr under december!
15 x 15 cm. Akryl. Deep edge.

Jag har även en låda med tavlor där du kan välja och vraka, 
lägga ett bud och tavlan blir din.

Ring eller mejla före besök!

070-605 89 12
cre8ingbyrosemarie@gmail.com


God Jul önskar
Rosa!




Inga kommentarer: