Summa sidvisningar

onsdag 28 mars 2018

Konst- och kulturrundan 2018 - Väkomna!



Ja då har jag varit och "hängt" då. I morgon f.m. fixar jag det sista och sen är vi färdiga för årets konstevenemang - Konst- och kulturrundan.

Mina återbrukade smycken är med så klart.


Jag har även ett förråd av virkade sjalar i läckra färgkombinationer.


Örterna och den torkade svampen, torkad chili, ringblommesalva, örtsalt och massageolja finns där.


Men det är ju konsten som står i focus. Som förut så är vi tre tjejer som håller till i Annette Stockers ateljé på Häradsvägen 2 i Dingtuna. Det är jag, Annette och Annica Andersson.

Nedan ser ni en bråkdel av de tavlor jag ställer ut under påskhelgen:







   





Utställningen pågår långfredag, påskafton och påskdagen 10.00-16.00.
Invigningen sker på Brukshotellet redan på skärtorsdagen då vår landshövding Minoo Aktharzand öppnar evenemanget. Där pågår också samlingsutställningen under de tre  följande dagarna. 

I år är det 115 utställande konstnärer! Från Virsbo konsthall i norr till Strömsholm, Rytterne, Tidö i söder.

Välkomna att titta in hos oss någon av dagarna!
Rosa Calldin
cre8ingbyrosemarie@gmail.com
070-605 89 12

Inga kommentarer: