Summa sidvisningar

söndag 28 april 2013

Vårmarknad i Skultuna 27 april

I lördags deltog jag på en marknad i Skultuna anordnad av Åsa Frankén och hennes kompis Heléne Maxe i Persboskolans matsal.


Jag själv och mina "varelser"


En "gammal" nätverkskompis, Åsa Frankén med sina häftiga
och välsydda väskor. Denna gång hade hon med sig dörrstoppar
och mobilfodral i form av ugglor, broderade disktrasor m.m.


Ytterligare en nätverkskompis, Cathy Bäck, som har butiken
Ängla Hjärtat i Kärsta, Orresta där hon säljer alla möjliga prylar.
Presentartiklar, eget hantverk m.m.
Butiken brukar vara öppen på lördagar mellan 11.00 och 16.00.
www.änglahjärtat.se


Här nedan presenterar jag några bilder på nya varelser som ingår i min kollektion "re n' re":

Prinsessa klädd i rött och silver


Partypingla och klok uggla
 
 
Rysk docka i silvrig folklorestil
 

 

Inga kommentarer: