Summa sidvisningar

måndag 10 februari 2014

Crush på Candy

För något år sedan, när jag fick förfrågningar av kompisar att spela Candy Crush, så sa jag tvärt nej. Jag kunde inte förstå hur man kunde ägna tid åt sånt dravel. Aldrig i livet, sa jag. 


Men det var då det. I det livet. I helgen så visade mig ett av barnbarnen hur man gjorde. Sen var jag fast. Nu har jag inget liv längre! Man förlorar ju de man får vartefter och avverkar dem på löpande band. Just nu sitter jag och väntar på ett.

Vill du sjunka ner i spelsoffan med din dator och slippa stela byxor och hårda resårer som stör så köper du dig ett par Candy-Crush-tights. Till din rosa Candy-Crush-tshirt. I godisskålen på bordet har du Candy-Crush-godis och blir du beroende av spelet så kan du lägga in dig på ett Candy-Crush-rehab ett tag. Allt är så bra ordnat.


Skaffa dig ett liv (eller fler). Spela Candy Crush!


Inga kommentarer: