Summa sidvisningar

söndag 1 februari 2015

Hjärtat - ett av våra viktigaste organ

Inför Alla hjärtans dag har jag bestämt mig för att göra en repris på förra årets "välgörenhetsgest".
Fram t.o.m. 14/2 skänker jag 20% på all försäljning 
av mina "hjärtliga" produkter till Hjärt- och lungfonden. 
Det är alltså min hängen och tavlor med hjärtan.

Gå in på min hemsida: 
Där kan du se de tavlor som ingår i erbjudandet och en del av alla de hängen med hjärtan som jag har.

Fina presenter till någon du tycker om!
Som dessutom är unika. De görs bara i ett exemplar.
F.ö. så har jag, som vanligt,
Andra typer av hängen
Örhängen
Halsband (Alla 100 kr/st)
Torkade örter
Torkad svamp
Chaga
Ringblommesalva
Mina böcker (diktsamling och övernaturliga berättelser)

Hör av dig om du är intresserad!
070-605 89 12
cre8ingbyrosemarie@gmail.com



Inga kommentarer: