Summa sidvisningar

onsdag 24 september 2014

Min så kallade pappa

Måndagar är tydligen ingen biokväll. Några av mina gamla jobbarkompisar undrade om jag ville följa med på nya filmen "Min så kallade pappa" med Michael Nyqvist och Vera Vitali m.fl. så vi fem tjejer bänkade oss i en salong där det bara satt tre personer till. Skönt för oss, vi fick bra platser. Det var tyst och lugnt. Tills vi kom...

Filmen är över två timmar lång men den var inte tråkig en enda minut. Trots att det var en film av typen relationsdrama så hände det saker hela tiden som fångade ens uppmärksamhet.
Vera Vitali är en otroligt bra skådespelerska. Jag tyckte att Michael Nyqvist, den etablerade, inte alls levererade som hon gjorde. Vera VAR sin roll. Michael hade birollen!
 Filmen får 9 rosor av 10 möjliga av mig - Rosa.

Inga kommentarer: