Summa sidvisningar

måndag 14 april 2014

10.000!!!


När jag satt och skrev föregående blogg så fick jag se att jag var uppe i 9999 sidvisningar. Min sambo var inte sen att gå in på min blogg för att bli den tiotusende läsaren.
- Jaaaaaa! skrek han entusiastiskt och visade mig I-paden med den magiska siffran.

Jag är en sån som alltid har nåt i huvet och måste få ner det på papper eller i datorn. Jag älskar att berätta en historia. Ibland kan det bli pekpinnar, ibland tunga tankar om livet, ibland rena rama dårhuset, växter, tavlor, dikter...
Sån är jag och om du tycker det är intressant att läsa mina inlägg även om jag skriver dem för "universum" så blir jag lite rörd. Under mina år som redaktör för personaltidningen på ICA så hade jag en devis: Om jag kan roa en enda människa med mina ord så har jag lyckats!

 
 
 

Inga kommentarer: