Summa sidvisningar

fredag 25 april 2014

Den perfekta brottslingen är den utan fingeravtryck

Idag, eller rättare sagt vid sänggående, ska jag prova en ny salva mot psoriasis - Ovixan. En del prisar denna salva för att den tydligen läker spruckna fingrar och händer. För dem som har eksem eller psoriasis. Jag fick den utskriven av min läkare eftersom den är receptbelagd. 
"Hemp hand protector" från Body shop är bra, för den gör min spruckna och tunna hud slät. Huden blir som plast och jag river inte upp hudflagor som gör ont när jag kommer åt dem. Salvan gör att jag klarar vardagen.
En "lustig" sak som hänt mig sen mina fingertoppar började gå sönder är att jag förlorat mina fingeravtryck.
Så vill du anlita mig för inbrott, rån eller dylikt hör av dig. Det är bara en kostnadsfråga!


Inga kommentarer: