Summa sidvisningar

onsdag 2 april 2014

Egyptiska orakelkort


Nu har mina egyptiska orakelkort kommit! Jag älskar de vackra bilderna och de guldbelagda kanterna. Tänk att kort kan säga så mycket. T.ex. berätta ett helt liv.
Sen jag gick kursen i tarotkortstydning så har jag övat en del. Det går bra faktiskt. Jag övar med vänner som liksom jag har en sådan kortlek. Övning ger färdighet. Även i denna typ av lära. Du kan hela tiden bli bättre och utvecklas.
Vill du ha råd, veta hur veckan ska bli etc. så lägger jag gärna några kort för dig. Jag behöver öva ännu mer för att kunna tyda min intuition och magkänsla på rätt sätt. Det är därifrån jag får mina svar. Fast egentligen kommer de "uppifrån". Men de tar den vägen genom mig!

Hör av dig om du vill veta något om framtiden. Än så länge är det gratis...

Inga kommentarer: