Summa sidvisningar

tisdag 29 april 2014

VIP-kväll hos Paprika


Igår kväll var jag inbjuden till en VIP-kväll hos Paprika på Erikslund. Mysig affär med massor av inredningsprylar, väskor, smycken m.m. De hade ordnat lite mysigt för oss kunder. Bjöd på vin, cider, ostar, kex, vindruvor, salta pinnar m.m.


Vid ankomsten fick varje kund en lott och en give-away-påse med ljus, kroppslotion, servetter, doftpåse och rabatterbjudande. Lotterivinsterna drogs i etapper och femton paket var vikta för oss gäster.
En trevlig kväll och det är klart att jag handlade lite grann. En present till mitt ena barnbarn, en present till en väninna och en present till mig själv i form av en hållare för halsband och smycken.
Marknadsföringsjippo för att få oss att handla? Javisst, men ibland låter jag mig luras bara för att det är trevligt.

Inga kommentarer: