Summa sidvisningar

måndag 14 januari 2019

Vårnyheter från re n' re!


Förutom halsband och hängen har jag nu även armband till salu. De är "återbrukade", alltså till största del gjorda av gamla smycken, precis som mitt övriga sortiment. 
Mina smycken görs bara i ett enda exemplar så du får ett unikt smycke som ingen annan i hela världen har!

Jag använder memorywire till armbanden vilket betyder att de är flexibla och passar till alla typer av handleder. 









Matcha dina kläder med rätt färger på armbandet! Det har jag gjort.



Vill du ha ett armband i någon speciell kulör så kan jag designa ett åt dig i det antal "rader" du önskar.

Armbanden kostar mellan 75 och 240 kr beroende på antal rader. För specialbeställningar tillkommer 50 kr.

Ring eller maila för visning!
070-605 89 12
cre8ingbyrosemarie@gmail.com

Jag har även en hel del halsband och hängen till kedjor i mitt "återbrukssortiment". Alla smycken i endast ett ex.!



Rose-Marie Calldin
Båtstigen 2, Västerås


Inga kommentarer: