Summa sidvisningar

lördag 1 juni 2013

Mitt lilla hus har anlänt!

Äntligen är den här! Igår hämtade vi den. Den är sprillans ny, den är snygg, bekväm, välutrustad som en man i sina bästa år och den är min! Husvagnen jag väntat på i ett par månader.

Soffgruppen

"Sovrummet"
Köket

När vi hämtat vagnen, plockat in alla grejer, bäddat m.m. så sjönk min sambo och jag ner i soffan och festade med vitlöksbröd och ostar och skålade i champagne. Sen lade vi oss i sängarna och tittade på Let´s dance och drack mer champagne. Båda sov sen som stockar på helt underbara bäddar som var alldeles lagom tjocka och hårda. I morse åt vi frukost i husvagnen också. Sen följde en inköpsrunda då vi köpte bäddmadrasser, mattor, kuddar, täcken, extrabatteri med "låda", kontakter, vattenpass, låda till alla verktyg och nya gafflar, knivar och skedar.
Så nu är mitt lilla hus iordningsställt och invigt med besked!

1 kommentar:

Eva sa...

Grattis!!! Och vad fin den ser ut.
Härlig invigning av den också, med champagne och annat gott. Kul!

Hoppas ni får många fina turer med den!
Kram Eva