Summa sidvisningar

onsdag 26 juni 2013

Sommarpris på mina nyutgivna böcker!

Sommaren inbjuder till läsning. I hängmattan, på en filt, i solstolen, i sängen...

Får jag fresta med min diktsamling med tre generationers ungdomsdikter. Det är min mammas, mina egna och min yngsta dotters tonårsdikter som jag har satt ihop i en lättsam blandning med lite kommentarer m.m. Lättläst lyrik även för dig som inte brukar läsa dikter.
Diktsamlingen kostar 159:- + ev. porto.

Bok nummer två innehåller övernaturliga historier i en salig blandning där ingen historia är lik den andra. Fascinerande och spännande sommarläsning.
"Naturligt eller övernaturligt?" kostar t.o.m. augusti ut 199:- + ev. porto. (Ord. pris 229:-)

Varför inte kombinera dem båda till ett ännu förmånligare sommarpris.
299:- för båda + ev. porto!


Beställningar görs till mitt företags mail:
cre8ingbyrosemarie@gmail.com


Inga kommentarer: