Summa sidvisningar

onsdag 14 september 2016

Hälsomässa, Folkets Park Köping 17-18 september

I helgen är det dags för Hälsomässan. Det är första gången den hålls och intresset för deltagande har varit jättestort. Alla som vill vara med har inte fått plats. Nu hoppas vi naturligtvis att besökarna också strömmar till för det finns ett stort behov av denna typ av mässor.




Jag deltar på mässan med mina smycken, tillverkade av gammalt material och unika eftersom de görs i ett enda exemplar. 

  


  


Jag kommer att ha mina böcker med mig också:



För övrigt deltar jag med torkade örter från egen trädgård, torkad svamp, ringblommesalva och änglatavlor.

Min sambo deltar också. Han säljer mirakelsvampen chaga.


Han tar också emot bokningar till healing, energimätning och änglatarot under oktober, november och december till förmånliga priser om man bokar nu i helgen.

VÄLKOMNA! 


Inga kommentarer: