Summa sidvisningar

tisdag 20 augusti 2013

Vilken dag!

Det är inte ofta man firar en jämn födelsedag och har det så fantastiskt lugnt och skönt som jag haft det idag. Men det var precis så jag ville ha det. Planerat men ändå oplanerat. Inte alls som när jag fyllde 50 och hade öppet hus.
På förmiddagen kom en kär vän över på fika och sen åkte jag och shoppade lite. Köpte mig en ny väska m.m. På eftermiddagen kom en "gammal" kompis och spontanfikade. Dagen avslutades med middag ihop med sambon på Bistro du Lac.
I år har jag sett till att sprida ut mitt firande för att få ut det mesta möjliga av dagen och orka med det. Mina närmaste firade mig redan i början av augusti och jag räknar med att sluta fira runt den 19 oktober med några vänner.
Jag är riktigt glad över att så många grattat mig, på Facebook, via sms, mms, blomsterbud m.m. Att fylla 60 är inte alla förunnat men jag har lyckats och det känns väldigt, väldigt bra!
En av mina grannar kom över med en egenhändigt gjord bukett
med ett flertal av de dahlior hon har i sina rabatter. Vilket fyrverkeri!

1 kommentar:

Petra sa...

Grattis i efterskott Rosa! :)