Summa sidvisningar

onsdag 8 januari 2014

Onda fötter men det var det värt

Efter att ha gått 152.837 steg (känns det som) i köket fram och tillbaka under eftermiddagen så ligger jag nu med fötterna och benen högt i tv-soffan. Det känns som om jag har ett antal svullna och onda "kuddar" under fotsulorna. Men jag är glad ändå, för nu är nästan alla skåp och lådor i köket städade och det står sex papperskassar i hallen. Grejer som ska till någon välgörenhetsorganisation sen.


Nu väntar jag på ett nytt spännande avsnitt av "Inte ens det förflutna". Vad kommer att hända tjejerna på Stora Karlsö i kväll? Det blir min belöning för dagens slit.
Sen ska jag sova. Behöver ta igen mig ordentligt för i morgon ska jag fortsätta min bärsärkargång i köksskåpen. Det känns faktiskt befriande. Lite som terapi. Nu stundar nya tider!

Inga kommentarer: