Summa sidvisningar

söndag 19 januari 2014

Toscana here I come!

Nu är det klart. Anmälningsblanketten är inskickad och anmälningsavgiften är betald. För första gången i mitt liv kommer jag att ställa ut tavlor utomlands. Utställningen heter Toscana Nordic 2014 och sker i samband med en festival som visar design, konst och kultur från norden. Det är andra gången den går av stapeln. Jag bestämde mig för att delta med tre (högsta antal) av mina senare tavlor i akryl och tusch där varelser växer fram ur färgerna när de blandas.

Born of colours 1. 20 x 20 cm

Born of colours 2. 40 x 40 cm

Born of colours 3. 50 x 50 cm

Vill du veta mer om utställningen som pågår 10-24 maj i Pisa (hoppas att inte tornet ramlar över utställningshallen!), klicka på länken nedan. 
http://www.interartex.org/toscana-nordic-2014.html


Inga kommentarer: