Summa sidvisningar

måndag 16 mars 2015

Det ska vi fira!

WOW!!!


Nu har jag över 20.000 visningar 
på min blogg!

Tanken med min blogg var att få skriva. Jag älskar ju att uttrycka mig i det skrivna ordet. Skrivandet har följt mig hela livet. I en blogg får man dessutom vara ensam härskare och skriva om i princip vad man vill. Vilken lycka!
Jag finns på Facebook också men där kan man inte uttrycka sig lika tydligt. Det är mera till för kortare inlägg och ett och annat foto. Här på bloggen kan jag frossa i växter, konst, hobby, natur, djur, fåglar, familj, vänner... Ja, allt som ligger mig varmt om hjärtat och som jag "går igång på" just för tillfället.

Att jag, när jag startade, skulle få läsare till min blogg var inte lika givet. Jag skrev för min egen skull. Men jag tänkte som så "att om jag kunde glädja en enda läsare med någon av mina texter så har jag gjort nåt i alla fall".
Tydligen så finns det en hel del som läser bloggen och det gör att jag sporras till att skriva nästan varje dag även om jag inte vet vad jag ska skriva om när jag slår på datorn. Men jag är så funtad att jag bara behöver leta en stund bland mina hjärnceller och vips så hittar jag nåt där.

Hoppas ni hittar några guldkorn i min blogg. Fortsätt gärna leta. Att skriva och veta att det i alla fall finns några följare gör mig oerhört glad och sporrar mig att fortsätta. Ni gör mig glad! 
Önskar er alla en underbar sommar och hoppas att ni inte bara sitter framför datorn och läser om andras upplevelser. Ge er ut och skaffa egna! Man behöver inte skriva ner dem som jag, det räcker gott att ha ett fint minne att ta fram vid behov.

Rosa




Inga kommentarer: