Summa sidvisningar

lördag 9 december 2017

En årsstjärna i julklapp?


Ge dig själv eller en vän en annorlunda julklapp 
- en årsstjärna! 

En årsstjärna betyder att jag tar ett tarotkort för alla tolv månaderna under 2018. Korten ger dig råd/vägledning månad för månad. Du får den information som du behöver just då. 

Jag vill gärna ha ett foto som jag kan meditera över när jag lägger en årsstjärna. Vill du ge bort en årsstjärna till en vän så vill jag att du skickar ett foto på den personen.

Jag tar 150 kr för att lägga en stjärna om du beställer och betalar före 17 december. 
(Ord. pris är 200 kr.) Jag har swish!

Om du är intresserad så väljer du något av följande alternativ:
1. Ett pm på Messenger
2. Ett mail till cre8ingbyrosemarie@gmail.com
3. Ett sms till 070/6058912

Rose-Marie Calldin
Båtstigen 2, Västerås
070-605 89 12
cre8ingbyrosemarie@gmail.com


Inga kommentarer: