Summa sidvisningar

tisdag 17 december 2013

Calldins syndrom

Vad har man för diagnos när man går från ytterlighet till ytterlighet? Sannolikt har det något läkarvetenskapligt namn. Calldins syndrom kanske...
Förra året satt jag vid köksbordet redan i oktober och tillverkade julkort och julkuvert så det stod härliga till. Jag hade t.o.m. kurser för mina kompisar i att göra kort och kuvert av reklammaterial och det man har hemma (som omväxling till scrapbooking där man köper nästan allt man arbetar med).
 
 
I år har jag beslutat att inte skicka julkort. Man kan faktiskt låta bli. Och man kan ta ett körsbär i choklad från det undre lagret i Alladinasken även om man inte har gjort slut på det översta! Jag vill ägna mig åt att vila och göra annat och det prioriterar jag just nu.
 
Tydligen så minskar inte skickandet av fysiska julkort trots att vi har så många digitala hjälpmedel och det är glädjande tycker jag.
Idag var det sista dagen man kunde skicka julkort med julfrimärken, i morgon är det de vanliga som gäller igen.
 
Här kommer nu en ytterlighetshälsning till alla bloggläsare. Ett digitalt julkort men med gamla pappersbokmärken från min samling. 
Jag tror att jag når rätt många för idag är jag uppe i över 7000 sidvisningar på bloggen!
 
 
GOD JUL!
Se till att ni alla får en trevlig, lugn och skön julhelg.
Kom ihåg att den blir som du låter den bli.
 
Rosa
 


1 kommentar:

Marika sa...

En riktigt GOD JUL & GOTT NYTT ÅR
till dig och Bosse..visst är det härligt att man kan bestämma över vad man själv vill göra och känner för - inga måsten..Njut och ha det så gott. Julkram