Summa sidvisningar

onsdag 22 mars 2017

Konst- och Kulturrundan 2017






TRE DAGAR AV SINNLIG GLÄDJE OCH INSPIRATION

I vackra Kolbäcksådalen, mellan Bergslagen och Mälaren, finns ett rikt konst- och kulturliv. Drygt 100 konstnärer och kulturarbetare öppnar och välkomnar dig för visning av sina arbeten. Kom och möt konstnärerna i deras egna ateljéer eller i något av de gallerier som 
finns mellan Kvicksund i söder och Virsbo i norr. 

Passa även på att besöka restauranger och caféer efter vägen. I Skantzen Brukshotell vid Skantzsjön i Hallstahammar, Skantzgatan 7, finns vår konstinformation samt en samlingsutställning med ett verk av varje deltagare. Varmt välkommen! 


Mer info: www.konstokultur.se, 072-731 51 71 

15 x 15 cm. Akryl och bladmetall,

30 x30 cm. Akryl och bladmetall.

"Going to light the stars". 30 x 30 cm. Akryl och bladmetall. 

70 x 50 cm. Akryl och bladmetall.

Just nu håller jag på att ladda inför påskhelgen och Konstrundan. Jag målar. Jag fixar utställningsmaterial och reklam. Vill ju vara ute i god tid så att allt klaffar som det ska. 
Jag ställer ut i MA Stockers galleri, Häradsvägen 2, Dingtuna. Ihop med Annette Stocker och Annica Andersson.

Jag kommer att visa målningar, virkade sjalar, ståltrådsfigurer, egna smycken och egna böcker. Sen kommer jag att ha lite annat till försäljning. Kryddor, torkad svamp, massageolja, ringblommesalva, örtsalt. Det kommer även att finnas lotterier.

VÄLKOMNA!

14–16 april 2017 kl 10–16

Inga kommentarer: