Summa sidvisningar

tisdag 7 maj 2013

En dag som går till min historia

Idag har jag äntligen fått min nya bok "Naturligt eller övernaturligt?" från tryckeriet. Den var perfekt denna gång! Mycket bärande har det blivit. Först skulle nästan 1000 böcker förpackade i kartonger ut från källaren i "glashuset"/Melkerhuset och in i min bil. Sen skulle dessa kartonger ut från bilen och in i mitt hus. Så småningom ska kartongerna ut från huset och in i friggeboden. Jag lät sista momentet vara. Jag orkade inte mer...
Kanske skulle jag kunna plocka in kartongerna i sovrummet men på min sambos sida i så fall. Då behöver han inte resa sig upp på morgnarna utan bara vältra sig över på kartongerna och sen glida ner på golvet. Det borde vara både smidigt och tidsbesparande. Platsbesparande också tycker jag som slipper bära ut kartongerna i boden!

Jag är faktiskt mäkta stolt inte bara över boken, utan även omslaget.
Omslaget är ett foto taget av mig själv! En kall höstmorgon fick jag se
denna syn på vägen till jobbet. Kunde inte låta bli att åka in på en
sidoväg och ta några foton innan dimman hade skingrats och dagen
hade vaknat till liv.

Från och med idag finns boken att köpa hos mig för 229:-. Även hos Faun förlag för samma pris.
Den bok med tre generationers dikter som jag gav ut tidigare i år finns också till salu för 159:- hos mig och förlaget. Vill du köpa båda så får du ett paketpris på 299:-!

1 kommentar:

Tinibelli sa...

Grattis Rosa, och vad härligt att läsa att boken är perfekt! Ser verkligen fram emot att få läsa den...