Summa sidvisningar

tisdag 21 maj 2013

Snygg exponering är viktigt

Nu har jag förberett lite inför helgens mässa på Rocklunda. På Jysk köpte jag ett 180 cm långt bord som var hopfällbart. Så nu har jag ett eget bord som jag kan ta med mig vid behov i framtiden. Dessutom kan jag lätt ställa upp det hemma och exponera mina produkter före en marknad/mässa så jag ser hur bordet kommer att se ut i färdigt skick. På Jysk fanns även ett set med tre trälådor som jag genast omvandlade till exponeringsmaterial till mina "varelser". Några spikar och kedjor var allt som behövdes.


 
 

1 kommentar:

Eva sa...

Ja, att arrangera hela bordet hemma är jättebra.
Det har jag själv gjort flera gånger, och gör det SÅ mycket enklare när man väl är på plats.
Ett tips är att också ta ett foto med mobilen, som man kan kika på för att komma ihåg hur det skulle vara...

Lycka till på Rocklunda!
Kram Eva