Summa sidvisningar

fredag 7 mars 2014

Positivitet stärker det dåliga

Idag har jag haft en perfekt dag. Träffat mina chefer och haft givande samtal, ätit en stillsam lunch med äldsta dottern på Björnögården på ön med samma namn. Blev skjutsad ner till stan av sambon sen eftermiddag, handlade lite kläder och gick sen på en trevlig och mysig after work med syrran och äldsta dottern på Tabazco där vi åt gratis tacobuffé och drack vin. Nu sitter jag mätt och nöjd i tv-soffan och tittar på mitt favoritprogram ”Let’s dance”. Trötthet och värk byttes succesivt under dagen ut mot positiva känslor och det har stått i sig. Tänk så bra det kan bli om man har rätt inställning!
 
Spontansådd av Skogsnäva/Midsommarblomster (Geranium
sylvaticum) i min trädgård som jag självsvåldigt döpt till "Rose-Marie"
bara för att ja hade chansen att få bestämma lite. Det är ju jag som
bestämmer hur det ska bli!

Inga kommentarer: