Summa sidvisningar

tisdag 3 september 2013

Festen fortsätter

Idag var det fest på Båtstigen 2. Mina närmaste arbetskamrater på Koncernlön kom och grattade mig så här i efterskott. Nu är semestrarna slut och alla är på plats så det var väldigt kul att kunna ha (nästan) alla hemma hos mig en kväll. Vädret var toppen och trädgården visade sig från den bästa sidan så de fick en dos av dammen, stranden, badkaret m.m.

När mina arbetskamrater kom var de utsvultna och trötta efter en hård arbetsdag. Det var lite svårt att få igång dem...
 
...men efter lite mat och dryck blev de lite gladare.
Anna hade lite problem med nacken efter några timmar på Båtstigen. Mycket att titta på! Isabelle och Jenny tog det lite coolare: "Det vi inte ser idag, kan vi titta på i morgon! Vi är fortfarande unga och har hela livet framför oss."
Arja och Anna-Lena behövde jag inte ens roa, det skötte de så bra själva! Tomma kaffekoppar ÄR kul! "Undrar om Rosa glömt bort att man bör bjuda på kaffe efter maten, hon är ju så gammal?"
Lina och Monika valde den bästa platsen, baren. Med en liter standardmjölk kan inget gå fel!
Jag fick presenter också. En tung groda, en stor padda. Visste de om att jag gillar grodor? Visste de att jag tycker om att dricka vin? Och att äta choklad?
Här går man och tror att man är unik. I själva verket är man som en öppen bok.
TACK FÖR EN TREVLIG EFTERMIDDAG/KVÄLL!

PS. Eva, du fastnade inte på bild! Jag vet inte vad som hände, trots att jag tog några foton. Men jag är VÄLDIGT glad över de råd du givit mig. Jag har mycket att förlora men allt att vinna om jag gör som du råder mig. Ibland behöver man en tankeställare. Tack för att du fått mig att tänka till!

Inga kommentarer: